КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Яготинська районна організація
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України

  • Форма входу


    Календар
    «  Лютий 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728

    Пошук

    Архів записів

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 21:32

    Головна » 2015 » Лютий » 14 » Використання коштів освітньої субвенції на харчування учнів
    14:30
    Використання коштів освітньої субвенції на харчування учнів
    Відповідно до статті 25 Закону України «Про освіту», у редакції з урахуванням змін, внесених п. 6 Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 р.№ 76-VIII, організація та відповідальність за харчування у навчальних закладах державної та комунальної форми власності покладається на місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані навчальні заклади, керівників навчальних закладів. До внесення цих змін раніше діючою редакцією цієї статті передбачалося, що організація харчування у навчальних закладах здійснюється за рахунок бюджетних асигнувань. Пунктом 26 зазначеного вище закону № 76 внесено також зміни до статті 19 Закону України «Про охорону дитинства», якою передбачено, що учні державних та комунальних професійно-технічних навчальних закладів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і дітей, які потребують особливих умов виховання, перебувають на повному утриманні держави. Порядок забезпечення учнів державних та комунальних професійно-технічних навчальних закладів стипендією, організації харчування учнів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, дітей-інвалідів/інвалідів I-III групи та дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", визначається Кабінетом Міністрів України. Передбачено також нову норму, що органи місцевого самоврядування відповідно до законодавства можуть забезпечувати харчуванням учнів інших категорій та передбачати на це відповідні видатки з місцевих бюджетів. Частиною 1 статті 97 Бюджетного кодексу України, з урахуванням змін, внесених Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин» від 28.12.2014 № 79-VIII, серед трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам передбачено такий, як освітня субвенція. Відповідно до статті 1032 Бюджетного кодексу України освітня субвенція спрямовується на оплату поточних видатків загальноосвітніх навчальних закладів, а також шкільні відділення навчально-виховних комплексів "дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад", "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад» та дитячі будинки (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей). Порядок та умови надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 р. № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам». Частиною 3 статті 77 Бюджетного кодексу та пунктом 4 Порядку передбачено, що у складі зазначеної субвенції передбачається резерв коштів, обсяг якого не може перевищувати 1 відсотка загального обсягу субвенції, для здійснення видатків, що не могли бути враховані при застосуванні формули розподілу субвенції між місцевими бюджетами. Пунктом 8 Порядку встановлено, що відповідні місцеві ради мають право розподіляти залишки субвенції на кінець бюджетного періоду відповідними рішеннями, а також додатково понад обсяги субвенції (а не за рахунок субвенції) планувати та здійснювати з місцевих бюджетів оплату поточних та капітальних видатків навчальних закладів, визначених у статті 1032 Бюджетного кодексу України, включаючи погашення бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік в органах Казначейства. Згідно з частиною 4 статті 77 Бюджетного кодексу обласні, міські, районні, селищні, сільські ради при затвердженні відповідних бюджетів враховують у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами. Згідно з частиною 5 статті 77 Бюджетного кодексу місцеві ради при затвердженні відповідних місцевих бюджетів враховують у повному обсязі цільові кошти, передбачені у складі видатків при визначенні міжбюджетних трансфертів між державним бюджетом та місцевими бюджетами. Обсяги таких коштів зменшенню не підлягають. Аналогічні завдання передбачені також держадміністраціям у підпунктах 3 та 4 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 6. Порядок розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами у 2015 році затверджено статтею 27 Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік». Тому за рахунок освітньої субвенції має бути обов’язково забезпечено організацію харчування учнів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, дітей-інвалідів/інвалідів I-III групи та дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям". Стосовно спрямування частини освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання таких повноважень органів місцевого самоврядування, як забезпечення харчуванням учнів 1-4 класів та інших за рахунок видатків з місцевих бюджетів, то це можливо, якщо після врахування в повному обсязі потреби в коштах на оплату праці працівників загальноосвітнього навчального закладу та на проведення розрахунків за комунальні послуги залишився резерв коштів для здійснення видатків, що не могли бути враховані при застосуванні формули. За матеріалами ЦК Профспілки
    Переглядів: 388 | Додав: adminng | Рейтинг: 0.0/0
    Районна організація профспілки 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz